Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Έκδοση του τέταρτου βιβλίου της Παρθένας Τσοκτουρίδου το 2008....

         Τον Φεβρουάριο του 2008 η «Αμφικτυονία Ελληνισμού» με επέλεξε ως εκπρόσωπό της στο Ν. Κοζάνης (βλ. Εφημερίδα «Πτολεμαίος», σελ. 12, 29/02/08).

          Στις 5/3/2008 παρουσίασα το παραμύθι της κας Μαίρης Καούνη με τίτλο: « Η μανούλα της κοιλιάς και η μανούλα της καρδιάς» στο βιβλιοπωλείο του Εκδοτικού οίκου ΜΑΛΛΙΑΡΗ στη Θεσ/νίκη.

          Στις 5/4/2008 και Στις 11/5/2008 παρουσίασα και πάλι την συλλογή διηγημάτων του Αλέξανδου Ακριτίδη με τίτλο «Αλαργινή ηχώ» στον Δήμο Μελίκης Βεροίας και στον Κρόκο του Δήμου Ελίμειας Κοζάνης αντίστοιχα.

Τον Μάιο του 2008 συμμετείχα στο ποιητικό Φεστιβάλ της Μουσικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος με το ποίημα μου «Ο ύμνος της ελπίδας», το οποίο εκδόθηκε στην  ανθολογία ερωτικής ποίησης της Μουσικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος: «Ερωτικός Μάιος», ΣΤ΄ ΤΟΜΟΣ, 2008).



 Στις 23/5/2008 πήρα ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ στον πανελλαδικό-κυπριακό λογοτεχνικό διαγωνισμό των «ΑΡΓΟΝΑΥΤΩΝ» για το ποίημα μου με τίτλο: «Άλεκτη μοναξιά μου, αείζωη φίλη μου» και συμπεριλήφθηκα στο βιβλίο του ανθολογίου με τίτλο:«Ερωτικός Μάης» 2008, εκδόσεις «ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ».



          Στις 12/6/2008 πήρα ΒΡΑΒΕΙΟ για το πολιτιστικό και κοινωνικό μου έργο από την «ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ» σε εκδήλωση που έγινε στο Κέντρο Ιστορίας Θεσ/νίκης για την έκδοση του λεξικού της ελληνικής διανόησης 2008 (β΄έκδοση) υπό την αιγίδα των Υπουργείων Πολιτισμού και Μακεδονίας – Θράκης.  

           Τον Νοέμβρη του 2008 εξέδωσα το τέταρτο βιβλίο μου, ένα εκπαιδευτικό παραμύθι – μυθιστόρημα με τίτλο: «Η Ζούμπη στον μυστικό κόσμο της παραμυθένιας φύσης» στον εκδοτικό οίκο “COPY HOUSE’’, το οποίο προτιμήθηκε και από τρεις Δήμους της Εορδαίας (Δήμος Βερμίου, Δήμος Μουρικίου, Δήμος Αγ. Παρασκευής) για τα παιδιά των Δημοτικών Σχολείων τους.



          Στις 6/12/2008 μίλησα σε τηλεοπτική συνέντευξη για το συγγραφικό μου έργο στο κανάλι WEST με δημοσιογράφο τον συγγραφέα κ. Μιχάλη Πιτένη.

          Στις 12/12/2008 παρουσίασα με την κα Κασάπη Άννα το ποιητικό – μουσικό πρόγραμμα του Δ΄Πανελλήνιου Ποιητικού Φεστιβάλ Θεσ/νίκης που διοργάνωσαν η Μουσική Εταιρεία Β. Ελλάδος, η Αμφικτυονία Ελληνισμού και ο Δήμος Θεσ/νίκης στην Αίθουσα  της Κεντρικής Δημοτικής Βιβλιοθήκης Θεσ/νίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου