Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Λογοτεχνικές παρουσιάσεις της Παρθένας Τσοκτουρίδου και ο Έπαινος "ΝΑΝΑ ΚΟΝΤΟΥ" το 2010....

          Στις 15/3/2010 παρουσίασα το ποιητικό μου έργο «Αγαθόν το εξομολογείσθαι τω Κυρίω» στην «ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ», εν όψει των εορτών του Πάσχα, με προβολή DVD και συμπαρουσιαστή τον θεολόγο κ. Κων/νο Κόττη. Ο λογοτέχνης κ. Θεόδωρος Σαντάς προλόγησε την παρουσίαση αναφέροντας σύντομο οδοιπορικό βιογραφικό σημείωμα και κάνοντας διάγνωση στην προσωπικότητα μου με ταυτόχρονη κριτική στο έργο μου. Αναφέρθηκε επίσης στο παραμύθι μου «Η Ζούμπη στον μυστικό κόσμο της παραμυθένιας φύσης» και η κα Δήμητρα Σαντά διάβασε αποσπάσματα από το συγγραφικό μου έργο.  Ο καλλιτέχνης – λογοτέχνης κ. Νράγκισα Τσόσιτς εξέθεσε το πορτρέτο μου, το οποίο καλλιτέχνησε η κόρη του κα Έλενα. Πολλοί ποιητές απαγγείλανε και ανάλογα με την περίσταση δικά τους ποιητικά έργα και μου τα αφιέρωσαν.



          Στις 28/3/2010 στην παρουσίαση του βιβλίου «Η άλλη μεριά του βουνού» του κ. Γιάννη Φωτεινού στο Ιστορικό-Λαογραφικό Μουσείο Κοζάνης, μίλησα για το βιβλίο του κάνοντας τη λογοτεχνική του προσέγγιση.

Στις 29/4/2010 παρουσίασα την λογοτεχνική προσέγγιση της ποιητικής συλλογής της κας Στέλλας Καρούτσου με τίτλο «Η πετροφωλιά τ’ ουρανού» στο Εργατικό Κέντρο Πτολ/δας.

Στις 30/4/2010 παρουσίασα και συντόνισα την ποιητική – μουσική εκδήλωση για τον ποιητή Κώστα Βάρναλη που διοργάνωσε το Συνδικάτο Ενέργειας «ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ» στο Λαογραφικό Μουσείο Κοζάνης
.
Στις 5/5/2010 παρουσίασα και πάλι την λογοτεχνική προσέγγιση της ποιητικής συλλογής της κας Στέλλας Καρούτσου στο Εργατικό Κέντρο Κοζάνης, με την υποστήριξη του Συνδικάτου Ενέργειας «ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ».

Στις 30/5/2010 παρουσίασα την λογοτεχνική προσέγγιση του βιβλίου «Η άλλη μεριά του βουνού» του κ. Γιάννη Φωτεινού στο Πνευματικό Κέντρο Πτολ/δας με συμπαρουσιαστές τους κ.κ. Κούση και Μαυρίδη. Απόσπασμα της λογοτεχνικής μου προσέγγισης βρίσκεται στο οπισθόφυλλο - εξώφυλλο του βιβλίου.

Στις 20/11/2010 απέσπασα τον ΕΠΑΙΝΟ «ΝΑΝΑ ΚΟΝΤΟΥ» από την Ένωση Σμυρναίων – Μικρασιατών στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ιστορικής Μελέτης με θέμα «Αλησμόνητες Πατρίδες Μικρασίας». Η βράβευση μου έγινε στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μικρασία» (Μητρ. Καλλίδου 108, Καλαμαριά Θεσ/νίκης). Αποσπάσματα της μελέτης θα δημοσιευτούν σύντομα σε βιβλία της Ένωσης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου